niedziela, 27 lutego 2011

Ogromna niespodzianka!

Muszę napisać o czymś, co mnie mega niesamowicie zaskoczyło w piątek! Otóż leżę sobie w ciepłym łóżeczku, a tu dzwonek i listonosz za drzwiami, "muż" mówi, że to do mnie polecony list. Otwieram zaskoczona i co WIDZĘ? Widzę cudowną kartkę Malflu, która to została do mnie wysłana na specjalną prośbę Agaty z Magii Tworzenia. DZIĘKUJĘ AGATKO, że pomyślałaś o mnie - od razu poczułam się zdrowsza i gotowa góry przenosić! Dziękuję Dziewczyny!

Choróbsko niestety pozbawiło mnie niezłej frajdy, czyli obejrzenia na własne oczy zamarzniętej Zatoki - takie "cóś" pamiętam ze swojego dzieciństwa, więc wiem, że to niesamowite wrażenie. Dlatego więc ojciec i syn wyruszyli na biegun pn beze mnie. Zatoka została zdobyta!



Pozdrawiam serdecznie i życzę niedzieli pełnej wypoczynku!

1 komentarz:

  1. Wracaj szybciutko do zdrowia :)
    A Synuś jaki przeszczęsliwy.
    Faktycznie zamarznięta zatoka robi wrażenie....mi niestety nie uda się dojechać i zobaczyć tego zjawiska na własne oczy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję