piątek, 3 lutego 2012

Walentynki dwie na dobry początek.

Na blogach gdzie nie spojrzeć miłośnie, w końcu walentynki już niebawem! Ja również postanowiłam wejść w ten klimacik, ale tym razem zawzięłam się i podjęłam wyzwania, a co!
Pierwsze to wyzwanie wg craft mapki nr 11 w Scrapgalerii- temat przewodni "Serce":




A oto mapka, którą się inspirowałam:


Drugie wyzwanie ogłoszone przez blog The Shabby Tea Room - spójrzcie na to cudowne zdjęcie- inspirację:


A oto moja walentynka:


 

Mam w planach jeszcze kilka walentynek - może mi się uda?
Dziękuję pięknie za tak liczne komentarze pod ostatnim postem urodzinowym :)
Pozdrawiam.



7 komentarzy:

  1. Piękne kartki!
    Szczególnie podoba mi się druga!
    Świetny pomysł!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. je tez przychylam się do drugiej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, ale cudownie potworzyłaś :)
    Bardzo mi się podobają :)
    pierwsza chyba bezkonkurencyjnie skradła me serce, co nie znaczy że druga mniej mi się podoba :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sa sliczne a pierwsza bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Just gorgeos Margo!! I love the lettering!!Thank you for sharing your wonderful card with us this week at the Shabby Tea Room :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obie. Świetna interpretacja! Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką na blogu Scrapgalerii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love both these cards. The first one is so full of vintage shabby details. Thanks so much for joining us in the Tea Room this week.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję