piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka!!!

Ja spędziłam dzisiaj Dzień Dziecka na III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Dzień Młodego Naukowca" na Politechnice Gdańskiej. Było interesująco, dzieciaki szczęśliwe, bo i pizza była, i fontanna czekolady, no i oczywiście wykłady dzieciaków, np.: "Pijawka lekarska - pasożyt, który leczy".
Ze swojej strony pragnę wszystkich zaprosić na  Pomorskiego bloga, ( mam zaszczyt być tam gościnną projektantką), gdzie ruszyła akcja, aby wykonać podarunek dla wybranego dziecka z Marzycielskiej Poczty .
 Ja zrobiłam zawieszkę na drzwi dla Mateuszka, który uwielbia dinozaury, wręcz jest w nich zakochany!!!


Jeśli chcesz się przyłączyć do naszej akcji wejdź w Marzycielską Pocztę -  poznaj dzieci i przygotuj dla nich drobny upominek!

Swoją pracę podlinkuj na bloga - oprócz radości wywołanej na twarzach dzieci jest do wygrania cukiereczek - bon na zakupy w CRAFTOHOLICSHOP!

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję