sobota, 20 października 2012

Kochana Rodzinko!/Beloved Family

...zostaniecie Dziadkami, Pradziadkami i Ciocią! Pani Michalina poprosiła mnie o kartki zawiadamiające o tym szczęśliwym wydarzeniu. Wzór pojawił się już kiedyś na blogu.
Z przerażeniem patrzę, że mój ostatni wpis był we wrześniu, no cóż trochę zakrętów w moim życiu i permanentny brak czasu spowodował, że nie jestem w stanie aktywnie blogować. Mam nadzieję, że niedługo to się zmieni - zwłaszcza, że gdzie nie spojrzę widzę rozpoczęty sezon świąteczny!
Czas na zdjęcia, które niestety nie wyszły mi najlepiej i niestety już ich nie poprawie, gdyż kartki lecą już do Pani Michaliny - serdecznie pozdrawiam.

... you'll become Grandfathers, Grand-grandfathers and Auntie. Mrs Michalina has asked for "pregnency anounsment" cards. Sample has appared on the blog before.
I have consired that my last post was placed in September. Well, some live perturbances and permanently lack of time haven't allowed me to active blogging.
I hope that situation will change quickly - especially that Christmas Season already started.
Unfortunetly photos aren't good enought and I wont repair them cause cards already "fly" to Mrs Michalina - regards.
 




Miłego wieczorka.

5 komentarzy:

  1. słodkie karteczki! Takie piękne zawiadomienia są mocno wzruszające:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiało być wyzwanie... Temat ujęty perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Moje uznanie- wspaniałe kartki- cieszę się, że mogę je podziwiać na Twoim blogu.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wymowne i juz zbędne są słowa, które może czasem trudno wymówić... super pomysłowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję