poniedziałek, 20 stycznia 2014

Witaj Maleństwo

Od syna usłyszałam, że kartka jest z "kapcioszkami"- w sumie ma rację :)
Nie ukrywam, że osobą, której pracami jestem zafascynowana jest Klaudia/Kszp, a w szczególności jej ręcznie robionymi kwiatami. Na Digital PAPER by Janet zakochałam się w tej kartce i powstało coś mniej doskonałego, ale mam nadzieję, że nie mniej urokliwego. Patchworkowe tło dla bucików i moja wersja ręcznie skręconych kwiatków, a wszystko to na Powitanie Maleństwa!



Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękna! Wspaniale "skręciłaś" kwiatki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna - pełna smaczków i delikatnych dodatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Podziwiam kwiatuszki, pięknie skręcone. A kolory są takie delikatne i fajnie przełamane tymi ciemnymi elementami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję