poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Zawieszka na szczęście!

Moja siostrzenica to Wielka Pasjonatka koni - kilka miesięcy temu rozpoczęła się Jej wielka przygoda z tymi zwierzakami. Pomyślałam, że zrobię jej zawieszkę na szczęście - czyli na podkowie. Na niej to umieściłam motyw idealny - dziewczynkę z koniem - to drugi z kolei stempelek pokolorowany przeze mnie kredkami akwarelowymi. Skoro to zawieszka i znalazł się na niej i sznurek, i koronka to zgłaszam ją na wyzwanie nr 7 - zawieszka ogłoszone przez blog sklepu Scrapki.



Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. oooo prześliczna, moja chrześnica, również pasjonatka koni, byłaby pewnie zachwycona. Cudo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ładnie pokolorowane! :) a no zobacz po dinnym pseudo Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jest czadooowa po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Que doce ferradura!!! Muito criativo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Piękna, słodka, pozytywna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysłowy kształt! Zawieszka, która przynosi szczęście ; -) Świetny pomysł.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna, moja córcia (maniaczka jeździectwa) właśnie tu wzdycha i tez chce taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza...a pomysł z podkowa przedni!!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno przyniesie dużo szczęścia :) jest słodka! świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł, wyszła ślicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka cieszy nasze oczy i kota również. Pusio jak nikt nie patrzy ma świetną zabawę!!! Pozostaje mieć nadzieję, iż ta zawieszka będzie mieć dłuższy żywot niż poprzednia :)
    Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję