niedziela, 27 listopada 2011

Świątecznie.

Trochę kartek świątecznych za mną, choć żadnej nie udało mi tutaj pokazać - jakoś zdjęć nie było kiedy zrobić!Wczoraj zrobiłam kilka, choć w całkowicie innym stylu niż dotychczasowe - jest więcej koloru i są chyba przez to takie słodkie, bardziej dziecięce? Nie wiem sama - w każdym razie bałam się tych papierów i myslałam, ze nie dam rady ich wykorzystać, ale zrobiłam sobie wewnętrzne wyzwanie i oto efekt:




Ostatnio miała miejsce miła uroczystość u moich znajomych daleko za oceanem, a mianowicie chrzciny małej dziewczynki.



Miłego wieczorka niedzielnego.

5 komentarzy:

  1. Śliczne są, takie pełne radości i beztroski :) bałwanek i pingwinek są super :)
    A karteczka na chrzest pełna delikatności i dziewczęcego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, a karteczki świąteczne naprawdę radosne i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też bym się bała tych papierów, ale Twoje kartki są znakomite, takie wesołe Święta z nich biją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kartki, super pomysł z ta serwetka pod spodem, taki efekt płatka śniegu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję